söndag 27 juli 2008

Kul ståupp-turné!

Är på väg hem efter en tredagars turne Kalmar-Borgholm. Komiker alla tre dagarna har varit jag, Eric Löwenthal, David Waldfogel och värd samt arrangör Fredrik Palmkvist. En kväll på Restaurang Byttan i Kalmar, två på Ebbas Café i Borgholm. Tre fantatiska dagar av umgänge och skratt, både i gruppen och med publiken. Fredrik ha startat "Klubb Stand up Kalmar" och fixar bra förutsättningar på alla platser. Och platerna i sig är ju små paradis så David hade sin familj med fru och 5(!) barn med, Eric sin fru och Fredrik sin tjej.......min man var hemma.
Sista kvällen när alla gått och lagt sig tog jag en promenad, satte mig avskilt på ett Karioke ställe med ett glas vin. Fick sällskap av en trevlig kille som var dansbandssångare, så vi bestämde att sjunga en låt tillsammans i stämmor. Vi valde "Leénde guldbruna ögon! :-) och gjorde stor succé.
Sen kunde jag somna.
Bra comedy och kul dagar grabbar och publik! Tack, vi hörs! Z

Läs även andra bloggares åsikter om , , Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

1 kommentar:

Erika sa...

Hej Zeid!

Kul att läsa din blogg. Vi ses snart! (Du har väl gjort läxan?;-))