torsdag 10 juli 2008

Manisk!

För i tiden var jag alltid på hugget....... Jag fick mycket gjort, gjorde listor och det var precis som för barn, vägen är allt, målet är inget. Eller nästan, jag ville till målet, då skulle jag få lugn och ro.

De sista 5 åren har jag haft väldigt få och små mani-perioder. Jag har haft en coolare inställning "jag gör det när jag orkar och har lust", sunt tycker jag. Min polare Anna-Lena har samma problem/tillgång.
Men de sista två veckorna har jag fastnat i manimönstret igen! Jag städar, möblerar, målar, renoverar, rensar garderober och alla andra förvaringsytrymmen. OCH jag skriver och jobbar som fan inför höstens "En Liten Jävla Broadwayshow" på Mosebacke. Det är ju kreativt.

Och nu är det natt, alla sover, jag kan inte stöka och orkar inte skriva.
Vad gör jag då? Bloggar!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer: