onsdag 25 februari 2009

Varför fånga dagen? Natten finns ju?

Efter en riktigt (!) rolig föreställning är det ibland svårt att varva ner!
Adrenalitet är på topp, alla glada människor (för dom skrattar ju) finns kvar flera timmar efteråt, en skööön känsla. Så jag har filat fötterna för att landa. Dom är lite överflödigt filade men vi hade plåster hemma.
Och inte helt lugn ändå så blir det en blogg.
Jag bloggar bara på nätter, när jag inte har nått att göra och sängen är för tidig. Carpe diem, fånga dagen. Det ordspråket har gett mig många ågrenfyllda sovmorron, men nu har jag forkat mitt latin! Natt, afton, heter på latin "vester", så mitt nya måtto är Carpe vester!
Sov gott alla människor...

Läs även andra bloggares åsikter om

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för din föreställning!
Vi var ett gäng 4 tjejer som skrattade så vi tjöt!
Det var en jättehärlig show och ni kunde både sjunga och underhålla!

Tack Tack! hälsar Lotta S.
ps. För varje gång någon rolig kommentar sades så tänkte jag "den ska jag komma ihåg" men till slut blev det så många att jag bara minns en enda lång show fylld av skämt och humor...!

Zeid Andersson sa...

Tack! Uderbart att höra:-)
(Tur att du inte kommer ihåg skämten, då kan jag behålla dom ett tag till...)
Hälsa de andra tjejerna!

Allt gott Z

Rulle sa...

Nu när du nämner fötterna förstår jag fildelning